تبلیغات
همه چیزای (...) در یه جا ((فقط و فقط افراد زیر 105 سال)) - برای استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان چه بخوریم؟
قالب وبلاگ قالب وبلاگ

همه چیزای (...) در یه جا ((فقط و فقط افراد زیر 105 سال))
 
هر که دارد علاقه به سرگرمی بسم... ((( گناهی که پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد...)))

به وبلاگ من خوش آمدید
 

در این مقاله تاکید شده است که با انتخاب چند ماده خوراکی موثر و پرهیز کردن از عادات غذایی بد می‌توان به استحکام استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان در سنین بالاتر کمک کرد. برخی از این مواد غذایی عبارتند از:

- هویج که حاوی مقادیر زیادی آنها کاروتن، ‌بتاکاروتن و بتاکریپتوزانتین است و توصیه می‌شود که به صورت خام مصرف شود.

- گردو نیز سرشار از اسیدهای چرب امگا – ۳ است که مزایای فراوانی دارند و هم چنین حاوی اسید آلفا لینولئیک است که به تقویت استخوان‌ها کمک می‌کند.

- مغزها و دانه‌های خشکبار نیز غنی از املاحی چون منیزیم هستند که این عنصر نیز به نوبه خود به سوخت و ساز کلسیم می‌کند و برای جذب کلسیم در استخوانها ضروری است.

- شیر نیز از جمله نوشیدنی‌های موثری است که مصرف آن همواره از سوی متخصصان تغذیه برای تقویت استخوان‌ها توصیه می‌شود.





طبقه بندی: پزشکی، 
.: Weblog Themes By Pichak :.








تعبیر خواب

ابزار وبلاگنویسان
http://www.nameresan.ir/probuy.php?wid=19907&id3=23877 سیستم همکاری در فروش پارسیس - کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
چت روم
ابزار وبلاگنویسان ابزار وبلاگنویسی ابزار وبلاگنویسی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ
<

تبادل لینک - سیستم تبادل لینک اتوماتیک